Ahum

11 december 2009 at 17:04 1 reactie

Doodse stilte hier. Vreemd. Het is niet dat ik het echt druk heb op het werk ofzo.

Saai leven. That must be it.

Binnenkort meer pret, want:

  • Morgen kerstboom versieren.
  • Morgennamiddag werken. Op een zaterdag. Meestal het tegendeel van pret. Maar dit keer zeer exclusief en leuk en spannend enzo. Hopelijk.
  • Daarna nog slechts 5 dagen werken. Aftellen geblazen!
  • Dan 17 dagen thuis. Verlof is fij-hijn!
  • Tijdens die 17 dagen zijn er kadootjes. Kadootjes zijn zo mogelijk nog fijner dan verlof. Toch als het de juiste zijn.
  • En lekker eten is er ook. Echte gevulde kalkoen enal. Valse gevulde kalkoen is jakkie. Denk ik.
  • En Winterefteling. Gewone Efteling is al fantastisch, wat denkt u dan dat de winterse versie met mij doet?
  • En verlof. Had ik dat al gezegd?

Nu alleen nog hopen dat er tijdens die 17 dagen een massa sneeuw valt. Wat zegt Frank daarover eigenlijk?

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , .

Slippies Sneeeeeeeeeeeeeeeuw!

1 reactie Add your own

  • 1. Liesbet  |  11 december 2009 om 22:46

    Ik hoop op net hetzelfde! Een massa sneeuw en cadeautjes!!

    Beantwoorden

Plaats een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Recente reacties