Slippies

13 november 2009 at 14:38 1 reactie

De Standaard voorziet vandaag een lijstje met de top-10 van de kerstkitsch. De snug rug lijkt me ideaal voor gure winteravonden (who am I kidding, ik kruip in de zetel al-tijd onder een dekentje) en de USB-kerstboom is perfect om ook op het werk te voelen dat het écht the season to be jolly is. Over de sneeuwende kerstboom twijfel ik nog wat, want die zal waarschijnlijk mijn latente stofzuigwoede triggeren.

Hoe dan ook, ik ben helemaal pro-kerstkitsch. Alleen voor nummertje vier hoef ik niet meer naar de winkel te rennen. Want wat kreeg ik gisteren van mijn vriendje als vroeg verjaardagskado? De Slippies!!!!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , .

Frans en Maria Ahum

1 reactie Add your own

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


