Tumbleweed

1 december 2011 at 22:54 6 reacties

U hoeft mij niet langer scheve blikken toe te werpen: ik weet dat ik niet goed bezig ben. Bijna een maand blogloos, er zijn al mensen voor minder gestenigd. Zelfs mét flauwe excuses als jeukende dakisolatie, blinde frustratie, propvolle agenda en troosteloze herfstavonden.

Maar wat mij opvalt als ik achteloos door mijn blogroll klik om te zien wat ik gemist heb: ik heb niks gemist. Het blijkt bijzonder windstil in blogland. Of toch op mijn weerkaarten.

Is iedereen dan zo’n luierik als ik?

Entry filed under: Uncategorized.

Politiek beest Rust

6 reacties Add your own

  • 1. Liesbet  |  2 december 2011 om 01:27

    Elaba, spreek voor uzelf he …;-)

    Beantwoorden
  • 2. Liesbetje  |  2 december 2011 om 09:33

    Ik in elk geval wel! Side effect van terug in België zijn, dat grijze weer nodigt duidelijk niet uit tot enige activiteit

    Beantwoorden
  • 3. missfolies  |  3 december 2011 om 09:16

    Yup. Lui + geen zin om altijd maar over dat zwanger zijn te bloggen en geen inspiratie voor iets anders. 🙂

    Beantwoorden
  • 4. Liesbet  |  3 december 2011 om 16:49

    @Liesbetje: ja, in een ander land gaan wonen geeft altijd meer inspiratie natuurlijk.

    Beantwoorden
  • 5. Liesbet  |  9 maart 2012 om 02:25

    Zelfs geen stukje over vrouwendag?

    Beantwoorden
  • 6. annelyse  |  3 mei 2012 om 18:07

    Nu gaat het erover … Luierik

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


