Winterlijstje

21 oktober 2011 at 09:17 3 reacties

Dingen waaraan ik weet dat het stilaan winter wordt:

  1. Mandarijntjes. God I love mandarijntjes.
  2. Grootse plannen voor de redding van de vogelpopulatie in mijn tuin.
  3. Een helse opeenvolging van verjaardagen in mijn familie.
  4. Bijhorende drukdoenerij over het perfecte cadeau. Ik hecht daar nogal veel belang aan, aan mensen gelukkig maken. Soms lukt dat, soms ga ik schaamteloos de mist in. Figuurlijk dan, dat is al erg genoeg.
  5. Opeenstapeling van taartjes, chocomousses en andere verwennerijen ter gelegenheid van (2).
  6. Bijhorende frustraties over kleren die opeens kleiner lijken te worden.
  7. Flanellen lakens.
  8. Gezaag van wederhelft dat het te vroeg is voor die verdomde flanel, gevolgd door een “amai, das toch gezellig zacht”.
  9. Mojito’s drinken in de Cantina Caramba en doen alsof het een zomers terras is.
  10. Mijn zus die op ontploffen staat en toch nog een maand of twee te gaan heeft voor de verlossing.
  11. Dramatische stijging in mijn wekelijkse thee- en warme chocomelkconsumptie.
  12. ’s Morgens op het perron van tenenwiebel in mijn schoenen doen.
  13. Mijn Datura decimeren, uitgraven en naar de garage slepen. (Wikipedia-ontdekking van de dag trouwens: Guns don’t kill people, Datura’s do!)
  14. Algehele slaperigheid.
Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Saskaya <3 digicorder Gastvogel

3 reacties Add your own

  • 1. Liesbet  |  22 oktober 2011 om 17:35

    Amai, ik vind dat echt straf dat je om de vogelpopulatie in je tuin te redden taartjes, chocomousse en andere verwennerijen maakt … De vogeltjes kunnen er maar gelukkig om zijn 😉

    Beantwoorden
  • 2. Saskaya  |  23 oktober 2011 om 16:28

    Hmm. Die focus op cijfertjes is sinds mijn jobwissel precies wat verdwenen 🙂

    Beantwoorden
  • 3. onderdeappelboom  |  26 oktober 2011 om 19:28

    Dat puntje ‘4’ herken ik. En dan steek je daar veel te veel tijd in… En dan blijkt het nog vaak fout te zijn ook 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


