Laatstes

11 augustus 2011 at 12:37 5 reacties

De laatste dag doorworstelen. De laatste uurtjes zien wegtikken. De laatste puntjes afstrepen op het to-do-lijstje, zodat ik gerust kan vertrekken. De laatste dossiers opbergen, zodat ik Clean Desk Goddess word.

En Holiday Goddess natuurlijk. Vier weken lang, zowaar. Geen idee waar ik me mee zal bezighouden, maar het zal leuk zijn verdorie.

Om helemaal in the mood te komen – alsof dat nodig was – heb ik mezelf vanmiddag getrakteerd op een ijsje. Laat die zomer maar komen!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , .

Winnaar! Back

5 reacties Add your own

  • 1. smiley  |  11 augustus 2011 om 12:51

    4 weken… Klinkt zalig!!!! 😉

    Beantwoorden
  • 2. Liesbet  |  12 augustus 2011 om 03:20

    Klinkt super! Als je niet weet wat gedaan, spring gerust eens binnen 😉

    Beantwoorden
  • 3. missfolies  |  13 augustus 2011 om 14:38

    Oh wauw 4 weken. Klinkt zalig! Zelfs met dit snertweer. Geniet ervan!

    Beantwoorden
  • 4. Liesbet  |  4 september 2011 om 00:36

    Je blogt duidelijk enkel op het werk 😉

    Beantwoorden
  • 5. Saskaya  |  8 september 2011 om 08:13

    Ik ben te lui tijdens mijn verlof 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


