Jax

29 juni 2011 at 14:39 1 reactie

Ik denk dat ik het eindelijk begin te snappen, die vreemde fascinatie van sommige vrouwen voor de eeuwige ‘bad boy’…

Het lief en ik zijn trouwe fans van Sons of Anarchy, een Fox-reeks over een bende outlaws op Harleys. Fantastische serie, heerlijke dialogen, een licht Shakespeariaans verhaal en indrukwekkend acteerwerk.  What’s not to love? Daar bovenop kijkt hij graag voor de moto’s en het hele clubsfeertje, vermoed ik. En ik steeds meer voor Jax Teller, de vice-president van de club.

Geen idee waarom eigenlijk. Blond, klein, lang haar, outlaw, moordenaar, two-timing bastard,… Niet meteen mijn ideale man. Maar ook ongelooflijk charmant en charismatisch en als je het mij vraagt sexy as hell. The guy you hate to love. Zoals ze dat dan zo schoon kunnen zeggen: hij zou het geen twee keer moeten vragen. Eenzaam bovenaan die laminated list, jawel.

Jammer genoeg wel volledig fictief. Gelukkig heb ik er thuis toch ook al eentje met een hoop tattoos en een moto.

Die het uiteraard niet moet proberen dezelfde ethische principes te adopteren als Jax. (Toch even benadrukken in het geval hij zijn kans mooi zag.)

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , .

Snip Zomervakantie

1 reactie Add your own

  • 1. smiley  |  29 juni 2011 om 15:19

    Hehe, ik begrijp je hier volledig. Ik kijk ook enorm graag naar de serie. En ik ben zelfs beginnen zien omdat ik tijdens het zappen Jax tegenkwam… Maar bij mij is het idd “the guy you hate to love”.
    Zo heb ik thuis een ventje dat helemaaaal anders is. A guy I love to love 😉
    De serie zou nog wel eens op tv mogen komen! 😉 Ik heb het vorige keer veel te laat ontdekt! 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


