De Klas van Frieda

6 april 2011 at 08:24 2 reacties

Zat ik daar gisteravond toch als een debieltje de showtune van The Lion King mee te zingen met Jonas Van Thielen, inclusief de tweestemmigheid van Timon en Pumbaa. The Lion King als mijlpaal in mijn jeugd: het moment waarop ik nog kinds genoeg was om te genieten van animatiefilms (we doen maar even alsof ik daar vandaag niet nog steeds van geniet) en al oud genoeg om de dialogen in het Engels te volgen. Kobe Ilsen moet dus niet zo verbaasd doen, want hij is even oud als ik en kon dat dus ook perfect geweten hebben. Het was gewoon van niet willen, zeg ik. Awoe!

Maar goed. Meezingen dus. Ik zal wel nieuwe hoogtes in valsheid bereikt hebben, maar gelukkig was mijn wederhelft zo lief daar niets van te zeggen. Hij rolde ook niet met zijn ogen omdat ik dat nummer van a tot z kende. Coz he knows me. En omdat hij enkele dagen geleden in de auto enthousiast ‘Supercalifragilistic-expialidocious’ aan het meezingen was met mij en mijn Disney-CD , natuurlijk.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , , .

Inspiratie gezocht Reünie

2 reacties Add your own

  • 1. annelyse  |  7 april 2011 om 09:46

    Ik zong ook mee en Ik ken het ook helemaal van buiten. Net zoals de rest van die cd. Leuk dat er nog andere zoals ons zijn 😉

    Beantwoorden
  • 2. romina  |  7 april 2011 om 10:42

    Misschien moeten we een clubje beginnen? De familie Cuadros kan volledig meedoen. En Mateo wordt al druk opgeleerd!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


