Spreken is goud

15 februari 2011 at 11:34 1 reactie

Het is voorbij. Al enkele dagen eigenlijk, maar ik was te lui om er hier over te schrijven.

Ik was er al maanden mee bezig. Eerst alleen in mijn hoofd, dan in volle vaart om het materiaal klaar te krijgen, de laatste dagen in elk vezeltje van mijn lichaam. Mijn eerste vorming op de nieuwe job. Een lezing van een uur voor 150 toeschouwers die eigenlijk komen voor de lollige workshops die volgen. De eerste keer alleen voor een grote zaal, met een micro in de hand en een spot op mij gericht.

Het leverde heel wat werk en nog meer stress op, maar het is gelukt. “Boeiend en zelfzeker”, naar het schijnt. De kop is eraf, weer een nieuwe vaardigheid opgestart. Al zal het nog een hele tijd duren voor ik het onder de knie heb.

Gelukkig had ik mezelf de dag erna getrakteerd op een dagje vrij, een wandeling door Antwerpen en een heerlijke massage die ik nog te goed had dankzij de ex-collega’s. Waarvoor dank, trouwens. Weg stress, hello zacht velletje!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , .

Sociale NIMBY Missie?

1 reactie Add your own

  • 1. missfolies  |  15 februari 2011 om 13:16

    Boeiend & zelfzeker zijn zowat de beste complimenten denk ik die je na een lezing kan krijgen, well done!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


