Free-lancing

3 februari 2011 at 15:02 3 reacties

Het is hier even een goeie week, werkgewijs. Een drukke week, dat zeker. Maar ook eentje om het zelfvertrouwen weer wat mee op te krikken.

Eerst kwam viavia een vraag over marktonderzoek en vragenlijsten en mocht ik nog even doen waar ik vijf jaar lang op gezweet en gevloekt heb. Toen vroeg een niet nader genoemd bestuursorgaan om wat copywriting te doen voor hen, omdat ze de flyer die ik voor hun actie geschreven had zo leuk vonden. Prachtig toch, dat ik na al die jaren cijfertjes en statistiek nu betaald wordt word (what the hell was I thinking) om te schrijven.

Oh wait…. betaald….

Ik wist dat ik iets vergeten was.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , .

Waar is de tijd… Change

3 reacties Add your own

  • 1. Miss Puntkomma  |  3 februari 2011 om 15:19

    Dus jij gaat een beetje gratis onder mijn duiven schieten? Allez, dat is proper! 😉

    Beantwoorden
  • 2. Liza  |  3 februari 2011 om 17:15

    Als je betaald wordt om te schrijven, hoop ik dat je niet te vaak ‘ik wordt’ schrijft… :-S

    Beantwoorden
  • 3. Saskaya  |  4 februari 2011 om 08:36

    Hah! Hilarisch! Dat moet ik dan weer voorhebben 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


