Van bloemen en bijen

17 januari 2011 at 13:11 2 reacties

Nog slaapdronken hoorde ik vanmorgen in de auto flarden van nieuwsberichten, over een staking in de gevangenis van Sint-Gillis na een incident met onderzoeksrechter Wim De Troy. Ik ving iets op over het laten oppakken van een personeelslid “omdat hij met zijn wagen haar gevangenis niet mocht inrijden”. En ik zweer het, ik dacht echt dat het om een omfloerste omschrijving van een veel lichamelijkere daad ging.

Ik denk dat ik te veel naar Little Red Corvette van Prince geluisterd heb…

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , .

Kersenpit Bakwrevel

2 reacties Add your own

  • 1. Jeroen  |  17 januari 2011 om 13:36

    Ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt! Ik las in mijn Google Reader een blogtitel met “bloemen en bijtjes” erin, en ik dacht dat het iets te maken had met een aankondiging over een nakende geboorte…

    Beantwoorden
  • 2. Saskaya  |  17 januari 2011 om 16:38

    Sorry to burst your bubble, man 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


