Aarschot

16 december 2010 at 11:40 5 reacties

Meer dan tien jaar (*slik*)  is het intussen geleden dat we de middelbare schoolpoorten achter ons dichtgooiden en de wijde wereld introkken. Ieder met eigen interesses en eigen doelen, elk op zijn eigen pad. Toch zien we elkaar nog steeds, zo af en toe, om te vergelijken waar ons pad ons al gebracht heeft.

Vorig weekend was dat in Aarschot, in een huis in volle renovatie. Het zag er al prachtig uit, maar er was nog heel wat inspiratie om de komende jaren bezig te blijven. Mooi vind ik dat, als mensen de moeite doen om een oud huis nieuw leven in te blazen. Om tijd, geld en vaak ook bloed, zweet én tranen op te offeren om te werken met wat is, in plaats van per se van nul te willen beginnen. Ze krijgen er meteen ook een tuin van bijna 60 are bij, voor gezonde groenten, zelfgekozen fruitbomen en hout om te hakken voor het haardvuur. Jaloers!

Maar ze wonen wel in Aarschot. Dat dan weer wel.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , .

Triest Wolkenspelen

5 reacties Add your own

  • 1. Jeroen  |  16 december 2010 om 12:11

    Hmm, ik durf u al bijna niet meer uitnodigen bij ons… De vergeljking zou blijkbaar nogal negatief uitvallen ;-).

    Beantwoorden
  • 2. zusjesenzo  |  16 december 2010 om 13:30

    Maar Saskaya toch… Aarschot is echt wel dé place to be hoor! 😉
    Ik ben er in elk geval weg van, van dat stadje. Maar dat kan ook met jeugdsentiment te maken hebben.

    Beantwoorden
  • 3. Saskaya  |  16 december 2010 om 14:00

    @Jeroen: ik heb hier al vaker mijn mening over bouwen geventileerd en die zou jou of all people niet mogen verbazen 🙂

    @Zusjesenzo: ik heb alleen de veldweggetjes en modder gezien. Geen stadje in sight!

    Beantwoorden
  • 4. Jeroen  |  16 december 2010 om 16:30

    wel, aangezien je geen tag cloud hebt, en ik enkel gezocht heb op “bouw”, vind ik je geventileerde mening hier niet echt terug ;-). Nu goed, we kunnen daar wel eens een boom over opzetten bij een volgende ontmoeting, maar wat ik hier alvast wil meegeven: je hebt bouwen en je hebt bouwen. En verbouwen en verbouwen ook, for that matter.

    Beantwoorden
  • 5. Saskaya  |  16 december 2010 om 16:35

    My bad 🙂

    Zoek anders eens op ‘nieuwbouw’

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


