Triest

10 december 2010 at 09:43 2 reacties

Plaatsvervangende schaamte. Gefrustreerde woede. Oneindige tristesse. Gemengde gevoelens duiken op wanneer ik de reacties lees op het HLN-artikel ‘Moeder Vande Lanotte ernstig ziek: onderhandelingen tot maandag opgeschort’.

Ik zou al beter moeten weten, maar toch kan ik het me nooit laten om te kijken wat ‘jan met de pet” (ik hoop zo dat ik niet ‘de gemiddelde Vlaming’ hoef te schrijven) denkt over het leven. Het hoeft niet te verbazen dat er niet veel zinnigs tussen zit, maar zo’n verzuurde en ronduit gemene reacties? Nee, dat had ik nu ook weer niet verwacht.

Het komt erop neer dat het een fake vertragingsmanoeuvre van de sossen is. Dat dit weer bewijst dat politici boven de rest staan, dat een gewone burger hier geen medeleven voor moet verwachten en in de Vlaamse klei moet blijven wroeten. Dat een politicus zich niet zomaar uit het lood mag laten slaan door zo’n akkefietje, dat hij zijn privé-leven opzij moet schuiven voor zijn land.

Ik zou niet graag de moeder zijn van de randdebiel die zo denkt.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , .

Disneymagie Aarschot

2 reacties Add your own

  • 1. Jeroen  |  10 december 2010 om 10:55

    Aiai Sas, HLN lezen… Dat is niet goed voor de gezondheid. Ik hou me vast aan de gedachte dat die krant eerder de onderkant van de samenleving weerspiegel dan het gemiddelde.

    Beantwoorden
  • 2. Meyser  |  11 december 2010 om 13:18

    Ik snap ook niet waarom ik nog reacties lees op nieuwsberichten (in mijn geval DS). Het gaat er vaak agressief, verzuurd en ronduit idioot aan toe. Alsof menselijke warmte verdwijnt op het moment dat je je mening in zo’n vakje mag typen.

    En +1 voor je laatste zinnetje!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


