Er was eens…mijn gezondheid

7 december 2010 at 09:27 2 reacties

Vandaag wordt een lange dag. Zo eentje waarbij je van het moment dat je opstaat al zit te denken aan het moment waarop je weer je bed in kan.

De meerderheid van mijn familie én collega’s werd de afgelopen week geveld door een of andere vorm van griep. En ik bleef lustig doortrappen, vastbesloten om niet ziek te worden. Dat put je grappig genoeg fysiek ook echt uit. Kent u het kinderprogramma ‘Er was eens…het leven‘ nog? Met rode zuurstofventjes en witte vechtertjes die het opnemen tegen vieze virusmannetjes? Momenteel beeld ik me in dat die lelijke microben een feestje bouwen terwijl ze de lieve mannetjes een voor een in slaap zien vallen. Is dat ijlen, trouwens?

Maar goed, vandaag lijkt dus de dag van de waarheid te worden. Ofwel geraak ik erdoor zonder griep. Ofwel blijf ik de volgende dagen in bed. Spannend!

Update: I’m still standing! Yeah yeah yeah!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , .

Thuis Disneymagie

2 reacties Add your own

  • 1. JeroenGi  |  7 december 2010 om 09:41

    Sterkte Sas! Bewijs dat je het sterke geslacht bent, zou ik zeggen 😉

    Beantwoorden
  • 2. Tarwegras  |  7 december 2010 om 10:15

    Sas heeft een goeie weerstand, anders had ze al ziek in bed gelegen. Drink je toevallig tarwegrassap. Dit verhoogd de weerstand en geeft je lichaam energie.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


