Thuis

2 december 2010 at 09:31 1 reactie

Het is ijskoud buiten, er ligt een dik pak sneeuw. Op de radio hoor ik onheilsberichten over 650km file, treinen die niet rijden en bussen die de kleinste hellingen niet op kunnen.

Ik werk vandaag thuis. Bleef net iets langer onder een dik donsdeken liggen met de radio op en de gordijnen open, zodat ik naar de dwarrelende vlokjes kon kijken. Nam een foto van onze witte tuin. Veegde de sneeuw van ons trottoir en deed meteen hetzelfde voor de bejaarde buurvrouw, zodat zij in dit barre weer niet buiten hoeft te komen. Legde nog wat extra graantjes en brood buiten voor de vogeltjes. Maakte een tas thee, nam een versgebakken brownie en ging achter de computer zitten voor een dagje thuiswerken. Met een dekentje over mijn knieën, want dat maakt het extra gezellig.

Nu alleen in het achterhoofd houden dat ik moet wérken.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , .

Vuile handjes Er was eens…mijn gezondheid

1 reactie Add your own

  • 1. missfolies  |  2 december 2010 om 09:49

    Klinkt zalig… Vanaf januari ga ik normaalgezien ook de mogelijkheid hebben tot telewerk en kan ik situaties vermijden zoals vandaag waarbij ik 3u onderweg ben geweest om op het werk te geraken (waarvan een anderhalf uur in een warme trein gezeten – gelukkig).

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


