Topwijf

26 oktober 2010 at 10:01 1 reactie

Tijdens een rit huiswaarts na een dagje zee kwam onlangs de vraag ‘wie zou je wel eens willen zijn’ bovendrijven. Het lijstje ‘toffe venten’ groeide gestaag, maar in de categorie ‘coole vrouwen’ bleven we nogal steken.

Er zijn natuurlijk de voor de hand liggende antwoorden à la ‘Angelina Jolie’ en ‘Beyoncé’,  maar daar rezen toch wat vragen over hun intrinsieke coolness als ze niet zo verdomde rijk en knap zouden zijn. Legitieme opties waren zeker Kim Deal, Aretha Franklin (voor ze zo groot als een land werd) en Drew Barrymore (zonder de verslavingen en de foute venten graag), maar de stiltes werden toch steeds langer en pijnlijker. Ik vreesde al voor een totaal gebrek aan street cred van de gemiddelde vrouw. Het was zelfs zo erg dat ik te rade ging bij de Facebookvriendjes, maar ook daar kwamen ze niet veel verder dan Audrey Tautou en Prinses Mathilde godbetert.

Gelukkig schiet StuBru to the rescue, met een zoektocht naar het strafste wijf uit de muziekgeschiedenis. Daar staat toch een mooi lijstje topwijven te blinken. Al blijf ik me afvragen hoe dat lijstje er zou uitzien als het gevuld was met mannelijke iconen uit de muziekgeschiedenis…

Maar dan de vraag van 1 miljoen : wie zou u wel eens willen zijn?

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , .

Sweets Snel

1 reactie Add your own

  • 1. missfolies  |  26 oktober 2010 om 12:12

    Isolde Lasoen. Hadden mijn ouders 18 jaar geleden mijn wens om te leren drummen niet gedwarsboomd, dan was ik misschien zelf wel zo’n muzikaal topwijf geworden! 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


