30 jaar

14 oktober 2010 at 12:28 2 reacties

Drie decennia. Zo lang loopt mijn lief al op deze aardbol rond. En hoewel ik blij ben dat dat zo is, kijkt hij al weken tegen deze dag op. Iets met ouder worden en oud zijn. Ik snap het (nog) niet zo goed. Ik ben dan ook nog lang niet aan een nieuwe tram toe.

Hopelijk kunnen de cadeautjes de pijn wat verzachten. Eentje kreeg hij gisteravond al, omdat ik niet kon wachten om het te geven. Ik was dan ook al maanden op mijn tong aan het bijten om niet te verklappen dat we zondag naar Disneyland Parijs vertrekken. Kwestie van te bewijzen dat 30 worden niet betekent dat je niet meer lekker gek mag doen.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , .

Dingen waar ik blij van word Hoezo Disney?

2 reacties Add your own

  • 1. zusjesenzo  |  14 oktober 2010 om 14:07

    Maar allez toch, ik vond mijn 30ste verjaardag juist de plezantste! En ’t leven begint pas op 40 zeggen ze dus hij heeft nog héél veel tijd voor hij zich oud mag beginnen voelen :-). Wens hem een gelukkige verjaardag van mij en veel plezier in disneyland!

    Beantwoorden
  • 2. missfolies  |  14 oktober 2010 om 15:40

    Ik zaag al 5 jaar over ’t feit dat ik aan de verkeerde kant van 25 ben beland. Al 5 jaar, juist.

    Ik hoop dat mijn lief ook met leuke dingen afkomt om de pijn te verzachten 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


