Opgelicht

3 oktober 2010 at 18:58 Plaats een reactie

Een goedgelovige burger, dat ben ik volgens GVA. Voor de eerste keer in mijn leven ben ik opgelicht. Gelukkig slechts voor de schamele som van 5 euro, maar ik keek wel uit naar wafeltjes die ik nooit zal proeven. Ik ben dan maar aangifte gaan doen bij de politie, want zoetebekken als ik kunnen niet lachen met zo’n valse beloftes.

Maar vooral: de volgende keer dat iemand voor mijn deur staat met zielige puppy-oogjes en de vraag om centjes te doneren voor arme hulpbehoevende kindjes, ga ik toch twee keer nadenken. En dat is eigenlijk onvergeeflijk.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , .

Buzzer Bummer Dingen waar ik blij van word

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


