Welkom (part III)

22 september 2010 at 15:05 Plaats een reactie

In den beginne was er een zekere mate van anonimiteit. Toen ontdekte mijn toenmalige baas mijn blog, en trad er willens nillens toch een periode van lichte zelfcensuur op. Na het vertrek op mijn vorige job gooide ik alle registers open en nodigde ik heel wat ex-collega’s uit in mijn virtuele speeltuin. En deed ik terug mijn zin.

Maar toen ontmoette de toenmalige baas de huidige baas op een social event en vertelde hij haar over mijn buitenschoolse activiteiten. Dus is het maar een kwestie van tijd voor de nieuwe baas haar intrede doet. Bij deze: welkom! Ik zal proberen geen domme dingen te schrijven.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , .

Straatjutten Massa

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


