Straatjutten

16 september 2010 at 09:24 1 reactie

Werkgewijs was ik gisteren op een workshop ‘straatjutten’. U weet wel: strandjutten, maar dan in de stad. Een zoektocht naar creativiteit, aparte ideeën en innovatieve marketingconcepten. Ik was er nogal sceptisch over want het klonk wel erg ‘trendy’, maar het was echt boeiend. De straat op trekken om inspiratie te halen uit ideeën van anderen. Op zoek gaan naar de reden waarom sommige dingen, hoe klein en triviaal ook, je aandacht weten te trekken. Stelen met je ogen.

Of ik er zelf iets mee ga kunnen in mijn job, valt nog maar te bekijken. Maar de website staat al wel bij mijn favorieten. En ik denk dat ik eens wat vaker een fototoestel meeneem bij mijn wandelingen door de stad.

Entry filed under: Uncategorized.

Goeie groene koop Welkom (part III)

1 reactie Add your own

  • 1. Miss Puntkomma  |  16 september 2010 om 09:58

    Ziet er interessant uit, inderdaad!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


