September

7 september 2010 at 11:42 Plaats een reactie

En zo was het weer september.

Duurde de rit naar het spoor ’s ochtends nét iets langer. Moest ik mijn auto op de parking van het station toch heel wat verder zetten. Stonden er op het perron een pak meer mensen. Was het in de treinen weer walgelijk druk.

Is het ’s ochtends als ik opsta nog donker en is het dat alweer als ik ’s avonds na wat overwerken weer buitenkom.

Stopt de schoolbus opnieuw voor onze deur en zie ik arme kindjes met veel te zware boekentassen in de druipende regen naar de schoolpoort slenteren.

Jaja. September. Voor je ’t weet, is het alweer Kerstmis.

😉

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

*mist* Queen of tarts

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


