Vakantie in zicht!

28 juli 2010 at 14:21 2 reacties

Vanaf vrijdag 13u (remember?) ben ik vier weken met vakantie. Vier! Dat is jaren geleden, want in de privé zijn ze meestal niet zo happig op en vrijgevig met lange afwezigheden.

Maar vier weken dus. En veel plannen:

  • De muren rond ons terras eindelijk verven, zodat dat vrolijke gele kleurtje ons ook in de winter wat zomergevoel geeft.
  • Bloembakken metsen tegen die pas geverfde terrasmuren, zodat een hele hoop leuke kruiden (munt = mojito!) en kleurrijke bloemen ons terras volgend jaar nóg zaliger maken.
  • De waterafvoer van het terras aansluiten.
  • Which reminds me : uitzoeken waar het water in de kelder vandaan komt.
  • Kuisen wat moet gekuist worden. Wassen wat moet gewassen worden. Koken wat moet gekookt worden.
  • Naar de tandarts gaan. Ik stel dat grapje nu al weken uit, het wordt stilaan tijd.
  • Efteling. Can’t go wrong with Efteling.
  • Twee dagen moederziel alleen babysitten op het hyperactieve peuternichtje. Gelukkig ken ik de gang van zaken in de Spoed al.
  • Pintelieren met de ex-collega’s en proberen niet té enthousiast te zijn over de nieuwe job. Of misschien net wel…
  • BBQ. Geen idee wanneer, maar het lijkt er de zomer wel voor.
  • Een bende oud-klasgenootjes ontvangen op ons nagelnieuwe terras. Als dat maar goed komt.
  • Naar Ghost Koi Plage afzakken, oftewel gaan housewarmen bij vrienden met een gigantisch huis inclusief koivijver.
  • Ierland verkennen. Dublin, Wicklow Mountains, whisky-distillerijen en een heel grappig taaltje. Kan niet fout gaan.
  • Niet te veel online zitten, en dus ook niet te veel bloggen. U moet uzelf maar wat bezighouden, lijkt me.

Mind you (vóór mijn lief bovenstaande intenties gaat misbruiken): niet allemaal op mijn dooie eentje. Er zal wel wat hulp nodig zijn voor meerdere activiteiten. Niet in het minst van datzelfde lief.

Maar dat het leuk wordt, dat staat nu al vast. Dat het druk wordt blijkbaar ook.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , , , , .

Mensen Oei ik groei!

2 reacties Add your own

  • 1. zusjesenzo  |  29 juli 2010 om 10:53

    Nog maar 1 dagje werken… Geniet van de 4 lange weken!

    Beantwoorden
  • 2. Karen  |  29 juli 2010 om 12:48

    Een prettige vakantie, en ik kijk uit naar de nieuwe jobverhalen!
    En dan toch een reis gepland, lees ik 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


