Toerist

20 juli 2010 at 08:31 1 reactie

Grappig toch. Ik ben in mijn leven al vijf keer in Canterbury Cathedral geweest, heb al twee keer in the British Museum in Londen rondgelopen en bestudeerde al drie keer de wisseling van de wacht aan Buckingham Palace.

Maar pas een maand geleden zag ik voor het eerst Manneken Pis en het duurde tot gisteren vooraleer ik zijn zus Jeanneke ontdekte. Ook stond ik voor het eerst ooit voor en in de Sint-Michiel en Sint-Goedele Kathedraal, waar (zo leert Wikipedia) Karel V tot koning van Spanje gekroond werd en Napoleon ooit op een stoeltje zat te genieten.

Ik moet echt dringend wat meer toerist in eigen land spelen. Next up: de kathedraal van Antwerpen! Al zeker honderd keer langsgelopen, maar nog nooit binnenin gezien. Dat wordt dan toch stilaan tijd…

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , .

Brol Mensen

1 reactie Add your own

  • 1. JeroenGi  |  20 juli 2010 om 12:31

    Ik ben nog nooit in Brugge geweest. Beat that! 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


