Slapeloos

2 juli 2010 at 09:52 3 reacties

Alle hoeken van mijn bed heb ik de afgelopen nachten gezien. En niet dankzij een stomend seksleven, want daarvoor is het te heet. Ik kan al nauwelijks mijn eigen lichaamswarmte verdragen, laat staan die van mijn lief als extraatje.

Nee, ik wil niet zagen. Fijn, zo’n begin van de zomer. Ja, de zon is super. Gezellige terrasjes en sublieme barbecues. ’s Morgens om kwart voor acht al in zomerse outfit op het perron staan en de rest van de dag goed doorkomen dankzij de airco op het werk. En dan een ijsje om het plaatje compleet te maken.

Maar verdomme toch, die nachten. Broeierig heet is het in onze slaapkamer. Geen zuchtje wind. En het druipend natte washandje dat ik gisteren bij het slapengaan in mijn nek legde, was twee uur later alweer kurkdroog.

Zo’n nachtelijke plensbui, daar kijk ik zo naar uit! Zou ik dat kunnen bestellen voor vanavond?

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , .

Een kleintje En nu dan?

3 reacties Add your own

  • 1. Miss Puntkomma  |  2 juli 2010 om 10:42

    Airco in de slaapkamer. Onze beste investering ooit, na de vaatwasser. Maar wij slapen op zolder, waar het makkelijk 37C wordt…Tip: laat je niet verleiden tot zo een mobiel ding van 500 EUR. Dat is 500 EUR in de vuilbak, want je krijgt de temperauur max. 2C mee naar beneden.

    Beantwoorden
  • 2. Karen  |  2 juli 2010 om 18:59

    ’t kan nog erger: 30 graden op het werk (of zo voelde het toch aan), 40 graden op de trein, maar wel nog eens ’n ijsje gekregen van de baas 🙂

    Beantwoorden
  • 3. Caro  |  2 juli 2010 om 20:07

    Hier in West-Vlaanderen hebben we onze plensbui al gehad. Eindelijk regen…

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


