Check!

18 juni 2010 at 12:19 1 reactie

De balans na drie dagen op de nieuwe job:

  • Een klein uurtje onderweg met auto en trein, langer dus dan de vroegere 40 minuten met de auto.
  • Een bijzonder fijn team dat ook bijzonder blij lijkt dat ik er ben. Maar dat had ik vroeger ook.
  • Uitzicht op een blinde muur, niet de Schaarbeekse sloppen.
  • Gratis thee, fruit, frisdranken, soep en koekjes. Dat had ik vroeger ook, maar in mindere (lekkere) mate.
  • Een Australian Home Made Ice Cream voor de deur. En een Häagen-Dazs. Score!
  • Bekende mensen in de wandelgangen die ooit (hopelijk) mijn naam gaan kennen. Double score!
  • Geen timesheets. Triple score!
  • Afronding van mijn werkweek op vrijdagmiddag om 14u. Need I say more?

Voorlopig dus een geslaagde overstap. Maar vraag het mij misschien nog eens binnen enkele weken.

Entry filed under: Uncategorized.

Welkom vrienden! Sporen

1 reactie Add your own

  • 1. Annelies  |  21 juni 2010 om 08:20

    Waw, dit alles klinkt echt geweldig!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


