Aftellen

30 mei 2010 at 16:47 Plaats een reactie

Nog een zeer kleine twee weken te gaan. 11 keer slapen. 9 werkdagen. 68 werkuren (overuren helaas niet meegeteld).

Nog 3 projecten die afgerond en 5 klanten die tevreden gesteld moeten worden.

Nog 8 keer boterhammen met de collega’s en één afscheidslunch.

Nog een tiental externe vaarwel-mails en een veelvoud interne.

Nog één teambuildingsdag, perfect ironisch geplaatst op mijn allerlaatste dag als werknemer van een bedrijf waar ik me niet meer thuis voel.

Nog  16 dagen en ik begin voor de tweede keer in mijn leven aan een eerste werkdag.

Entry filed under: Uncategorized.

Eerlijk Shotgun Weekend

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


