Van engel en gel

15 april 2010 at 13:21 2 reacties

“Vergeet tandengel. Hopla, dat is het beste medicijn tegen doorkomende kiezen.” noteerde Miss Puntkomma op facebook naast een foto van haar schattige dochter.

En ik, ik las dat natuurlijk als tand-engel. De iets minder heidense versie van de tandenfee, dat kan toch best? Het duurde toch de volle twee minuten voor het me begon te dagen dat ze het misschien wel had over tanden-gel. Heel wat minder folkloristisch, maar waarschijnlijk oneindig veel nuttiger voor de gemiddelde mama.

Ach, ik opteer in de krant ook steevast voor het geinige bommel-ding ter vervanging van de creepy bom-melding. Dus een tand-engel kan er nog wel bij.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , .

Vis Avocado-in-spe

2 reacties Add your own

  • 1. Miss Puntkomma  |  15 april 2010 om 13:54

    Haha, ik dacht efkes dat je mijn cover geblowd had, jom! 🙂
    Volgens mij heeft dat met uw voorlopige nog kinderloosheid te maken. Anders zou je die gel voor de tanden (!) wel kennen, trust me…

    Beantwoorden
  • 2. zusjesenzo  |  19 april 2010 om 16:33

    Gewoon blij zijn dat je dat (nog) niet kent, die tandengel :-). Want kinderen met uitkomende tanden… miserie, miserie!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


