Verdwenen bril

2 maart 2010 at 11:16 2 reacties

Dat het gedaan is met bloggen, zegt ze plots.

Jammer, want wat las ik haar vrolijke verhaaltjes graag.

Naar het schijnt blijft ze wel actief op twitter. Dus ga ik mij – op mijn leeftijd – nog moeten verdiepen in die hippe tweet-cultuur? Oh boy…

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , .

Van durven en doen Karikatuur

2 reacties Add your own

  • 1. rozebril  |  2 maart 2010 om 18:13

    Haha! Ik moest keihard lachen met die “verdwenen bril”. Eindelijk kan ik toch nog eens lachen vandaag, want alle mailtjes die ik kreeg… ik werd daar ook een beetje verdrietig van, of ontroerd, misschien is dat een beter woord.
    Maar ja gij, kom gezellig mee twitteren! En die “op mijn leeftijd”, wat bedoel je daarmee?? Je bent verdorie een heel pak jonger dan mij :-)!

    Beantwoorden
  • 2. Siska  |  11 maart 2010 om 18:41

    Ik heb deze blog nog maar pas “ontdekt” (net zoals die van rozebril) en hoop dat jij toch nog een tijdje actief zult blijven.
    vind het ook jammer, maar begrijp het wel, je geeft veel privacy kwijt…

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


