Outsider

4 augustus 2009 at 15:43 1 reactie

“Beste Insider Saskaya!
Bedankt voor jouw inschrijving voor onze Silan Crystals campagne.
We moeten je jammer genoeg meedelen dat je er deze keer niet bij bent.”

In tegenstelling tot sommigen zal ik dus geen hulp krijgen bij het wegwerken van mijn was. Misschien was mijn mededeling dat ik geen wasverzachter gebruik omdat ik dat te duur vind voor wat het is toch niet de beste zet. En ik die dacht dat ze mij nu koste wat kost zouden willen overtuigen met hun product, als onontgonnen terrein enal. Bummer.

Voor wie overtuigender is dan ik in het schrijven van motivatiebrieven: hier is het te doen.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , .

Schattenjacht Boerin bzkt stad

1 reactie Add your own

  • 1. Liesbet  |  6 augustus 2009 om 22:15

    ik ben wel geselecteerd 😉 (maar gebruik dan ook altijd wasverzachter, ik heb een hekel aan harde was)

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


