Out of office

25 juni 2009 at 11:44 4 reacties

Straks hou ik het voor bekeken op het werk. Of toch voor een weekje of twee. Vakantie dus.

Al hanteren we dit jaar een vrij creatieve invulling van het concept. Eerst een weekje Belgische kust, met dank aan mijn ouders voor het destijds aanschaffen van een leuk appartement als buitenverblijf. Lezen, rondhangen, de lekkerste ijsjes van het land eten, fietstochtjes in de polders, uitstapjes naar de buurlanden en vooral heel veel uitrusten. Dat laatste zal zeker nodig zijn voor Part II van de vakantie. De start van ons grootste renovatieproject tot nu toe: za kietsjen. Vier bestaande oude ruimtes omtoveren tot één stralende leefkeuken. En dat alles op 10 dagen 4 maanden tijd. Niet allemaal vakantie, helaas.

Ik weet dat het tegenwoordig standaard is dat bloggers tijdens hun vakantie constant verslag uitbrengen over hun bezigheden, maar dat zal hier toch niet waar zijn. Hou uzelf dus in stilte bezig tot mijn glansrijke terugkeer.

Cheerio!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , .

Interim-receptioniste Vakantie…

4 reacties Add your own

  • 1. rozebril  |  25 juni 2009 om 13:23

    Allez zeg… en ook geen verslag van het renovatieproject de 2e week? Djuu toch, ik lees zo’n dingen zo graag, kwestie van niet het gevoel te hebben alleen in de verbouwingsshit te zitten 😉

    Beantwoorden
  • 2. Andhi  |  25 juni 2009 om 14:34

    @rozebril: de week vakantie hou ik offline, maar in die 2de week zal ik af en toe wel eens wat dingen online gooien 😉

    Beantwoorden
  • 3. Saskaya  |  25 juni 2009 om 14:43

    @rozebril: ik wil niet met jou in competitie gaan over renoveren. Als ik het tempo zie waarop jullie werken… I feel kinda silly…

    Beantwoorden
  • 4. rozebril  |  12 juli 2009 om 22:33

    @saskaya: wat ik net op dat filmpje gezien heb, daar hebben wij ons nooit aan gewaagd. En mijn wederhelft heeft dus ook niet zo’n cool litteken als de jouwe…

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


