Busted

3 maart 2009 at 15:21 3 reacties

En toen werd ik ontdekt door mijn baas. Dat was toch even slikken. Vaarwel anonimiteit. Ik moest ook weer zo nodig mijn cynisme documenteren in een blog. Online. Onder een nauwelijks verhullende naam. Met mijn hele herkenbare levenswandel erop. Silly me.

Gelukkig kan hij er wel mee lachen. Want het is ne sympathieke (hij leest mee, weet u wel).

Voortaan toch maar twee keer nadenken voor ik hier kom zagen over lokale managementsfiguren allerhande.

Entry filed under: Uncategorized.

Vlaams Belang wint de verkiezingen! Tumbleweed

3 reacties Add your own

  • 1. annelyse  |  3 maart 2009 om 16:57

    Geweldig … de reactie van je baas en de schrijfstijl en -inhoud blogstukjes.

    Beantwoorden
  • 2. lamazone  |  4 maart 2009 om 09:18

    TIjd om onder te duiken. Steven Feys iemand?

    Beantwoorden
  • 3. Ruben  |  6 maart 2009 om 20:36

    Bij mij begonnen opeens ook een aantal collega’s spontaan uit posts van mijn blog te citeren. Sindsdien aarzel ik ook iets langer voor ik op Publish klik 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


