Lap, het is met mij gedaan!

17 februari 2009 at 16:48 2 reacties

Stekende pijn ter hoogte van mijn borstbeen. Last wanneer ik adem. Een algemeen beklemmend gevoel in mijn borstkas.

Een hartaanval? Op mijn 26ste? Is dat niet een beetje vroeg?

Maar als het er eentje is, laat het dan genoteerd zijn dat het de schuld is van een zekere arrogante, luie en onwillige collega. Ik ga geen namen noemen, maar mijn omgeving weet over wie ik het heb.

Als het ooit zover komt: avenge me!

PS. Dat van die pijn is waar. Dat van die hartaanval hopelijk niet. Dat van die irritante collega dan weer wel. Maar u hoeft niét per se te wachten tot ik sterf aan de door hem gecreëerde stress om de persoon in kwestie pijn te doen. Be my guest.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , .

Wie heb ik aan de lijn? Hallo? Hallo? Egoïstische bakstenen

2 reacties Add your own

  • 1. Andhi  |  17 februari 2009 om 22:51

    hang in there babe.

    Beantwoorden
  • 2. Dick Richie  |  18 februari 2009 om 18:23

    Het wordt tijd dat ze al die irritante collega’s eens verzamelen in één bedrijf.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


