Wie heb ik aan de lijn? Hallo? Hallo?

11 februari 2009 at 11:03 2 reacties

Zo’n 3 jaar na de rest van het bedrijf heb ik eindelijk ook zo’n futuristische telefoon gekregen met een schermpje dat je vertelt wie aan de andere kant van de lijn hangt. Nu kan ik eindelijk mijn beller enthousiast begroeten, in plaats van een argwanend ‘met saskaya’ te stotteren om vervolgens minutenlang bezig te zijn met het ontcijferen van die mysterieuze stem.  Ah ja, want niemand zegt hier zijn naam, omdat iedereen dénkt dat alle collega’s verwend zijn met zo’n goddelijk alwetend schermpje.

Nu behoor ik dus eindelijk tot die happy few many. En blij dat ik ben! Niet. Te. Doen.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , .

Brusselse papegaaien Lap, het is met mij gedaan!

2 reacties Add your own

  • 1. annelyse  |  11 februari 2009 om 11:23

    Ik behoor nog steeds tot de unhappy few.

    Ik zou eigenlijk ook wel content zijn met zo’n schermke

    Beantwoorden
  • 2. romina  |  11 februari 2009 om 16:03

    ik behoor terug tot die zielige groep, dankzij de stomme gsm in bruikleen van mijn moeder. Lastig, lastig!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


