Vieren

4 februari 2009 at 13:24 2 reacties

Wel leuk als je team in volle crisis een groot prestigeproject binnenhaalt. Nog leuker dat dat dan gevierd wordt.

Normaal heb ik daar bitter weinig aan, want ‘vieren’ betekent steevast dat er na de werkuren enkele flesse (goedkope) champagne bovengehaald worden. En omdat ik zo’n flauwe trees ben die weigert alcohol te drinken als ze daarna heavy machinery moet besturen, sta ik daar dan altijd mooi te blinken met mijn glaasje fruitsap.

Niet zo deze keer! De grote baas besliste dat er morgen een dessertenbuffet voorzien wordt. En ik heb geen problemen met caloriebommen en nog minder als ze overgoten zijn met chocolade. Feest dus!  

Dat is dus hoe je je personeel tevreden houdt.

Entry filed under: Uncategorized.

Consequente eikels Brusselse papegaaien

2 reacties Add your own

  • 1. Miss Puntkomma  |  4 februari 2009 om 14:56

    En als je nu nog zegt dat de desserten van bij Françoise komen (googelen maar), dan kom ik ook af.

    Beantwoorden
  • 2. Saskaya  |  4 februari 2009 om 15:21

    Les Tartes de Françoise! Meesterlijke taarten, zijn dat! Pure magie!

    Maar nee, helaas komen ze niet van daar. Bedankt hoor, nu vind ik het dessertenbuffet meteen al een pak minder fantastisch 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


