Consequente eikels

23 januari 2009 at 13:18 1 reactie

Ik vind het vriendelijk van sp.a dat ze mij steunen in mijn keuze om dit keer zeker niet op hen te stemmen. Misschien weten ze dat ik erg lijd aan keuzestress en willen ze zich ervan verzekeren dat ik de komende maanden niet ten onder ga aan twijfels. Dus doen ze nog maar eens iets om mijn plotse afkeer aan te wakkeren. Consequentie in de politiek, daar hou ik wel van.

En dus smijten ze Mia De Vits buiten. Ok, ze smijten haar niet echt buiten. Ze pakken gewoon haar speelgoed af, in de hoop dat ze de eer aan zichzelf houdt. En dat doet ze. Een lepe truc, maar niettemin een truc. De Vits gaf onlangs terecht en openlijk commentaar op de vuile manieren van de sp.a voorzitter. Nu mag ze opeens niet meer naar Europa, terwijl ze daar destijds met heel veel enthousiasme neergepoot was en er naar mijn gevoel ook degelijk werk geleverd heeft.

Fred Erdman, Louis Tobback, Freddy Willockx en Willy Claes kan je niet raken, die zijn incontournable in de partij. Dus pak je maar de iets kleinere vis om je punt duidelijk te maken? Mooi is dat, voor een partij die opkomt voor solidariteit.

Entry filed under: Uncategorized.

Centjes ahoy Vieren

1 reactie Add your own

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


