Weg met de sossen

13 januari 2009 at 10:16 5 reacties

Als het tevoren nog niet beslist was, dan nu toch wel. De broek afsteken voor een holle bleitsmoel. Dát is pas vernieuwing.

They’ve lost my vote.

Entry filed under: Uncategorized.

Oh the horror! File Alarm

5 reacties Add your own

  • 1. Dick Richie  |  13 januari 2009 om 14:51

    Ik heb tijdens de vorige verkiezingen blanco gestemd, omdat ik niet de tijd noch de interesse had om mij te verdiepen in de standpunten van alle partijen. En ik vind een ongeargumenteerde stem een belediging voor de democratie.

    Heel wat mensen vonden het tegendeel, zij vonden dat mijn blanco stem een belediging was voor de democratie. Een enkeling beweerde zelfs dat ik dan nog beter op het VB kon stemmen in plaats van “niet deel te nemen aan de democratie”.

    Toen hadden de meesten nog wel een antwoord op mijn vraag “op wie had ik dan wel moeten stemmen?”, maar dat ligt nu wel anders.

    Beantwoorden
  • 2. Saskaya  |  13 januari 2009 om 15:16

    Ik weet dit keer ook echt niet op wie stemmen. Dat worden nog spannende maanden. Want blanco stemmen krijg ik precies ook niet over mijn hart….

    Beantwoorden
  • 3. Andhi  |  13 januari 2009 om 15:35

    LDD hè… ze laten ons geen keus.

    Beantwoorden
  • 4. Pieterjan VL  |  13 januari 2009 om 22:41

    Ik deel Dick Richie’s mening wel. Liever blanco dan een partij ‘zomaar’ een stem te geven. Al is dat los van de sympathiestem (meestal links), niet te verwarren met de foert-stem (meestal rechts).

    Bon als er niets uit de bus komt richt ik tegen maart mijn eigen partij op met een paar catchy slogans en een reeks semi-bv’s.

    -“Supergoed bestuur”
    -“Een begroting, elk jaar”
    -Ministers die betaald worden per zes maanden dat ze op hun post blijven.

    Beantwoorden
  • 5. Dick Richie  |  14 januari 2009 om 18:44

    Stem KGB!
    Kei Goed Bestuur!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


