Oh the horror!

12 januari 2009 at 18:23 1 reactie

De eenentwintigste eeuw. Tweeduizend-nog-iets. Met zijn douches waarin het regent, zwarte presidenten, Holocaust-grappen in Het Besluit en penismeters bij de Flair. Vooruitgang en vernieuwing.

Toch blijven sommige zaken ontstellend stabiel. Mensen stemmen nog steeds op de tsjeven. Er is niets op tv. Doomsday komt eraan, maar nu niet meer in 2000 maar in 2012. Bert Anciaux pruilt als een vijfjarige als hij zijn zin niet krijgt.

En tattoo’s zijn des duivels. Of toch voor de gemiddeldste der gemiddelde Vlamingen: de blanke, hoger opgeleide plattelandsbewoner met een deftige job en een pensioenspaarplan.

Dat bleek toen ik op kantoor per ongeluk vertelde over de plannen van mijn wederhelft voor een nieuwe tattoo. Even leek het alsof ik mijn mannelijke collega’s uitgedaagd had ter plekke met de penismeter aan de slag te gaan. U kan zich al inbeelden wat de reactie was toen ik ‘bekende’ dat het niet zijn eerste tattoo zou zijn, maar zijn derde.

Geen nieuwe man dus in mijn huis, maar een holbewoner of een gore zeeman at best. Vandaar dat ie zelden kookt!

Entry filed under: Uncategorized.

Terug Weg met de sossen

1 reactie Add your own

  • 1. Dick Richie  |  13 januari 2009 om 14:48

    Ik wil er ook al lang één, maar omdat ik ze per se zelf wil ontwerpen en bovendien niet overdreven veel concentratie bezit komt het er maar niet van. Er is ook veel te veel plaats op een lichaam om zo’n ding te zetten, ik snap niet hoe mensen kunnen kiezen.

    Los, natuurlijk, van het volk dat de tattooshop binnenwandelt, het boekske met tekeningen vastpakt en zegt “doe mij anders zo maar ene ergens op mijnen arm ofzo”.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


