111111

11 december 2008 at 10:36 2 reacties

Gisteren bereikte mijn trouwe tienjarige Fiat Punto de symmetrische kilometerstand van 111.111. Wat was ik blij zo’n magisch moment te kunnen aanschouwen. Temeer daar ik de vorige knaller – die van 99.999 waar ik al weken naar uitkeek – gemist had omdat mijn mama per se naar de Brico moest voor een vliegenvanger. Maar ditmaal zag ik het dus wel. Ik heb zelfs een foto genomen als bewijs, maar helaas is mijn gsm-camera van een bedroevende kwaliteit. U moet me dus maar op mijn woord geloven. Maar dat lukt wel, want u weet dat ik niet lieg.

Soit, 111.111 dus. Zo’n spectaculaire gebeurtenis verdiende toch wel een spectaculair cadeau, vond ik. De kosmos had de keuze uit:

  • Een winnend ‘Win For Life’-lotje dat vrolijk mijn auto binnendwarrelde
  • Een instant gestroomlijnd lijf dat nimmer zou uit- of verzakken
  • Wereldvrede

Doch er gebeurde niets. Of toch. Een blonde lellebel voor mij sloeg for no good reason haar remmen toe, waardoor ik haar bijna met zware reparatiekosten en een beschadigd lijf moest uitkafferen.

Ik denk dat de kosmos mij iets wil zeggen.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , .

Op de tast Werkwiskunde

2 reacties Add your own

  • 1. Liesbet  |  11 december 2008 om 22:23

    Hey, ik had op 8 september een logje getiteld 111111 over net hetzelfde 😉

    Beantwoorden
  • 2. Saskaya  |  12 december 2008 om 10:21

    Dus ik ben helemaal niet creatief en origineel? Dammit…

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


