BCC is voor laffe losers

4 november 2008 at 12:14 4 reacties

Als een verongelijkte klant mijn baas in CC zet in zijn klaagmails, dan vind ik dat idioot en een tikje enerverend.

Als diezelfde klant mijn baas in BCC zet, dan vind ik dat vooral zielig. Therefore hilarisch.

En zeggen dat de klant in kwestie een BV is met redelijk wat aanzien.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Over de rooie Interieur-transformatie

4 reacties Add your own

  • 1. Andhi  |  4 november 2008 om 13:53

    Kom hè zeg, namen noemen!

    Beantwoorden
  • 2. Fredegre  |  4 november 2008 om 22:55

    Kan alleen Maurice Lippens zijn geweest!

    Beantwoorden
  • 3. Liesbet  |  6 november 2008 om 23:16

    Zeg, ik heb je net uitgenodigd in BCC, maar als je me een laffe loser noemt, gelieve niet naar de housewarming te komen! :-p

    Beantwoorden
  • 4. Pieterjanvl  |  7 november 2008 om 18:59

    Mijn gok gaat naar Ignace Crombé

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


