3…2…1…Gelukkig Nieuwjaar?

21 oktober 2008 at 14:54 4 reacties

Toen we vorig jaar de balans opmaakten van 2007, was een vriendin blij dat haar rampenjaar om was en bedacht ik me dat ik eigenlijk enkel leuke dingen had meegemaakt. Een huis gekocht, een metekindje en veel nieuwe vrienden erbij. What’s not to love?

Nu het eind oktober is en de dagen steeds grauwer en kouder worden, durf ik al wel eens een persoonlijk jaaroverzicht te maken. Dan kan ik niet anders dan vaststellen dat Kosmisch Evenwicht een regelrechte bitch is. Zo spetterend als 2007 was, zo’n rotjaar was 2008. Nichtje in de kliniek op 2 januari, een jarenlange vriendschap die eenzijdig opgeblazen wordt, papa naar de spoed, afscheid moeten nemen lang voor het tijd is, de sfeer op het werk in vrije val,… Het ligt misschien aan het tweevoudige slechte nieuws van vanmorgen, maar ik heb het stilaan gehad met 2008.

2009 kan mij maar beter lottowinst, een pracht van een keuken, een fantastische job en een luilekkerzomer brengen. Or else…

En u? Zit u in de magere of in de vette jaren?

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , .

Zen in de ochtendspits Het zonnetje in huis

4 reacties Add your own

  • 1. Miss Puntkomma  |  21 oktober 2008 om 15:17

    Vet. Letterlijk dan. En eind februari hopelijk terug in de magere. Maar sterkte hoor, na regen etc. etc.

    Beantwoorden
  • 2. Annelyse  |  21 oktober 2008 om 15:52

    Mijn magere jaren zijn voorbij. Vanaf 2007 gaat het beter als ooit tevoren. Zwanger, getrouwd, kindje, verhuisd, terug zwanger, leuke job. Dat 2014 maar lang wegblijft.

    Beantwoorden
  • 3. Liesbet  |  23 oktober 2008 om 09:41

    Tweevoudig slecht nieuws gisteren? Vandaag beter hoop ik!

    Beantwoorden
  • 4. Dick Richie  |  23 oktober 2008 om 16:12

    A bit of both, maar in vergelijking met andere mensen mag ik niet klagen. Elke zware tegenslag van dit jaar heeft me gesterkt in mijn overtuiging om elke dag zoveel mogelijk te leven alsof het de laatste is.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


