Paranoia

18 augustus 2008 at 10:48 Plaats een reactie

We weten allemaal dat het Big Brother-verhaal al lang geen mythe meer is. Klantenkaarten registreren elke aankoop, waardoor Côte d’Or ondertussen perfect weet welke repen ze vooraan moeten leggen om mij te overtuigen. Dankzij de Kruispuntbank weet mijn mutualiteit sneller dan ik ze kan bellen dat ik verhuisd ben. En binnenkort kan ik in voormalige hometown Mechelen niet meer rustig kuieren zonder gefilmd te worden door bewakingscamera’s. Hell, zelfs mijn werkgever houdt netjes in de gaten welke nieuwsfeiten ik vanmorgen online gelezen heb. Sign o’ the times, zou Prince zeggen, en daar moeten we ons maar naar schikken.

Allemaal goed en wel, maar toen ik gisteren op LinkedIn onder het titeltje “People you may know” 7 namen zag staan waarvan ik er 5 ook effectief kende – zonder dat ze gelinkt waren aan mijn andere contacts – moest ik toch wel even slikken. Maar misschien was het gewoon een goddelijke interventie om weer contact te krijgen met vriendjes van weleer…

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , .

Slaap zacht Keuzestress

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


