Winter

17 juli 2008 at 14:59 2 reacties

In een ideale wereld zou het nu zomer zijn. Met bloemenjurkjes, terrasjes met de vrienden, wekelijkse familie-BBQ’s en aftellen naar ons Normandisch tripje binnen anderhalve week.

Maar helaas is 2008 geen Grand Cru aan het zijn. Want het is juli en het is herfst. En ik ben geen meisjemeisje, dus jurkjes zijn – tot grote spijt van mijn wederhelft – niet mijn ding. Bepaalde vriendjes denken dat ze het middelpunt van de wereld zijn, en die laat ik dus even links liggen. Want ze lijken maar niet te snappen dat de wereld momenteel om mijn familie draait, meer bepaald om mijn schoonmama die ernstig ziek is. Zo ziek dat ik zelfs niet zeker ben dat ik naar Normandië wíl, want soms wil je gewoon tijd doorbrengen met de mensen die je graag ziet.

Nee, de Summer Spirit heerst niet echt in mijn hartje. Gelukkig ben ik altijd al dol geweest op de winter.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , .

Crisis Slaap zacht

2 reacties Add your own

  • 1. Miss Puntkomma  |  17 juli 2008 om 16:09

    De winter heeft inderdaad ook z’n goeie kanten: je kan je koude voeten warmen aan zijn warme hart.

    Beantwoorden
  • 2. Slaap zacht « Saskaya  |  20 juli 2008 om 14:10

    […] juli 2008 De winter kwam dit jaar sneller dan […]

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


