Badminton

2 juli 2008 at 13:25 Plaats een reactie

Een collega vertelde tijdens de lunch een beetje beschaamd dat ze de afgelopen dagen elke avond badminton gespeeld had met haar vriendje. En dat vond ik nu zo’n schitterend idee! Badminton, dat staat gelijk aan de zwoele zomeravonden uit mijn jeugd. Op straat een paar spelletjes spelen, met de zelfgemaakte ijsthee van de mama bij de hand. En met de papa als scheidsrechter. 

Dat was natuurlijk in de tijd dat er nog plekjes in Vlaanderen waren waar nauwelijks auto’s passeerden. Vandaag zou ik dat niet meer zo direct wagen. Maar geen probleem, want half onze tuin is momenteel kiezel of dal, dus dat kan gearrangeerd worden. Dit weekend eens in de speelgoedwinkel langsgaan voor een setje…

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , .

Wat klopt er niet in dit plaatje? Ik ga op reis en ik neem mee…

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


