Victory

23 juni 2008 at 12:02 Plaats een reactie

In tegenstelling tot de concurrentie zag ik het niet zitten om een onbezonnen queeste naar het goud te ondernemen. Ik had trouwens te kampen met een chronisch tekort aan schapen, dus mijn mogelijkheden om het ruime sop te kiezen waren sowieso eerder beperkt. Ik bleef dan maar achter op het vasteland dat nijvere avonturiers te min vonden voor hun ambities en bijgevolg volledig onbeheerd en onontgonnen achterlieten.

Terwijl hun hout opging aan ordinaire sloepjes en ze onderling vochten voor de langste handelsroute, bouwde ik rustig aan mijn imperium. Twee steden, 5 dorpen, een ruilhaven voor hout en een voor erts. En ik huurde een riddermacht in om mijn belangen te beschermen. Ik keek rond en zag dat het goed was.

En toen won ik de Kolonisten van Catan. Voor de eerste keer ooit.

Waarna ik mijn door goudkoorts verdwaasde vrienden trakteerde op frietjes. Een échte overwinnaar waardig.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Blokkage – Part II Badabing!

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


