Ode aan de kust

19 mei 2008 at 16:59 Plaats een reactie

De Vlaamse kust. Het is niet bepaald origineel, maar het moet wel een van mijn favoriete plekjes in België zijn.

Omdat het echt dichtbij is, zelfs als je in het centrum van het land woont. Omdat het daar mooi is, zo met het zand en de vogeltjes en de blauwe lucht (als je geluk hebt met het weer) en de blauwe zee (als je een beetje fantasie hebt). Omdat ik nergens anders zo’n instant goed gevoel krijg. Omdat ik daar een plekje ken met de meest fantastische ijsjes. Omdat ik eigenlijk nog steeds een klein kind ben, dat stiekem droomt van het allerhoogste zandkasteel van alle stranden van de hele wereld.

Ik zou zeggen: allen daarheen! Maar dat doe ik niet, want dan sta ik ’s zondags nóg langer in de file.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , , .

Moordende bomen Rarara vakantie

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


