Mevrouw Leemans

25 april 2008 at 09:11 Plaats een reactie

“Lenen bij mevrouw Leemans is lenen bij een vriendin”. Jarenlang zag ik die slogan dagelijks opduiken in Metro, naast een afstotelijke foto van een grijnzende (naar ik enkel kan vermoeden) mevrouw Leemans. Sinds mijn verhuis neem ik de trein niet meer en ik begon die duivelse dame zowaar al een beetje te missen. Tot ik gisteren op Radio Nostalgie een spotje hoorde. Van diezelfde mevrouw Leemans! Ze gaat dus crossmediaal. Nu kunnen ook de verdwaasde autopendelaars haar fantastische aanbod ontdekken! Hoera voor mevrouw Leemans!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , .

Dagdromen Trip down memory lane

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


