Dagdromen

22 april 2008 at 13:39 Plaats een reactie

Qua mannen ben ik hondstrouw. Ik heb er eentje thuis en die doet zijn werk meer dan fantastisch, dus waarom zou ik risico’s nemen?

Mijn vriendje heeft eigenlijk maar van één man te vrezen. En die is dan nog fictief ook, dus dat valt reuze mee voor hem. Maar toch zal hij mijn aandacht de komende weken een klein beetje moeten delen met die ander. Die razend sexy kerel met dat nonchalante stoppelbaardje en de hoed die ik als tiener steevast op mijn cadeaulijstje zette. De ene helft sullige professor en de andere stoere held. De perfecte combinatie van intelligentie, humor, lef en boyish charm.

Voor wie het nog steeds niet doorheeft: een klap met de zweep op de billetjes en maak dat u binnen een maand in de cinema zit!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , .

James Blunt is een jeannet. Nah! Mevrouw Leemans

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


