Mopje Flauw Mopje?

1 april 2008 at 10:58 Plaats een reactie

Het is 1 april vandaag. De dag waarop ik meestal heel genante situaties meemaak. Omdat ik nooit tijdig besef dat het weer zover is. En omdat ik nu eenmaal absurd lichtgelovig ben. En tot enkele jaren geleden ook omdat ik in hetzelfde huis woonde als mijn papa, die maar al te goed op de hoogte was van bovenstaande feiten.

Tot hiertoe ben ik de dag echter vlekkeloos doorgekomen. Maar dat is niet echt mijn verdienste. Er is gewoon een schrijnend gebrek aan sadistjes die mij vandaag publiekelijk willen vernederen. En bovendien : het is nog niet eens middag. Er is dus nog een zee van tijd om actie te ondernemen. Niet dat ik jullie op ideeën wil brengen.

Maar wat ik me eigenlijk afvroeg. Heeft iemand al de aprilvis in De Standaard ontdekt?

Update: Vandaag in DS: “1 aprilgrappen. De Standaard doet er niet aan mee. Wij gaan ervan uit dat u uw krant koopt voor de geloofwaardigheid.” Pff. Flauw.  En daarbij, vroeger was dat toch geen bezwaar? Peter Vandermeersch really needs to lighten up.

Entry filed under: Uncategorized.

Voor eeuwig en altijd? Vlot verkeer

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


