Hey Big Spender

6 maart 2008 at 16:59 5 reacties

Ik loop al de hele week rond als een klein kind in de race naar Sinterklaas. Niet dat ik nog geloof in de Goede Man, zelfs niet dat ik verwacht dat het any time soon weer december zal zijn. Alhoewel ik wel nog steeds gek ben op Sinterklaas, daarnivan. En ik die bedrieger van een Kerstman niet kan luchten. Maar dat is eigenlijk volledig naast de toch al zeer minimale kwestie van dit postje.

Blij als een kind dus. Gewoon, omdat ik morgen naar zee vertrek. Een weekendje uitwaaien op het strand. Een ijsje eten bij de meest geweldige crèmerie van Vlaanderen, en zelfs een sneeuwstorm of de lelijke racistische smoel van Valkeniers zullen mij daar niet van kunnen weerhouden. Een pannenkoekje eten op de dijk. Zalig toch?!

En vooral : zaterdag nog eens een dagje shoppen, in Oostende. Want weet u wel hoe lang het al geleden is dat ik nog eens simpelweg en ongecompliceerd gaan shoppen ben? En met shoppen bedoel ik wel degelijk belachelijk veel geld uitgeven aan kleren, schoenen en prullaria allerhande. Níet aan behangpapier, gyproc, sifons en spaanderplaatvijzen.

Maandag zal ik waarschijnlijk wel een beetje mottig worden bij het zien van de stand van mijn rekening, maar dat besef zal mij niet tegenhouden. Er zal geld uitgegeven worden dit weekend! Aan mijzelf bij voorkeur. Of aan mijn vriendje omdat hij de liefde van mijn leven is. Of aan mijn nichtje omdat ze toch zo verdomd schattig is. Maar niet aan ons huis. Dat kan wel even zonder ons.

Update : and what a shopping spree it was! Lichtelijk over budget gegaan (denk: budget X 2,5), maar see if I care. Het was toch plezant, en ik heb eindelijk weer eens wat nieuwe kleren. Voor de rest? Pannenkoeken eten : check. Uitwaaien : check. Ijsje : no go. Die rot-crèmerie was toe. En lastig dat ik daarvoor geweest ben…niet te doen. Waarvoor nogmaals mijn excuses aan het vriendje. Maar al bij al toch een geslaagd weekendje.

Entry filed under: Uncategorized.

Vuile mensen Baaldag

5 reacties Add your own

  • 1. Miss Puntkomma  |  6 maart 2008 om 18:12

    Jeuj! Laat u maar eens goed gaan 😉

    Beantwoorden
  • 2. Liesbet  |  6 maart 2008 om 22:12

    Laat ze maar eens rollen! Veel winkelplezier!!!

    Beantwoorden
  • 3. Hermelijn  |  7 maart 2008 om 11:32

    Geniet er van!

    Beantwoorden
  • 4. Strontopeenstokske-L'homme  |  7 maart 2008 om 12:54

    Zwijg me ervan!
    Vorige week het half-jaar-budget voor kleding opgedaan aan huis-dingen. En zo zou ik nog een aantal weekends kunnen doorgaan…

    Beantwoorden
  • 5. veerle  |  9 maart 2008 om 22:19

    Er even tussenuit kan zo’n deugd doen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


