Vuile mensen

5 maart 2008 at 10:55 1 reactie

Ik ben in de war. Wie op zoek is naar “geile gynaecologen”, komt blijkbaar op mijn blogje terecht. Waarom in godsnaam? Ik weet dat het internet in mysterious ways werkt, een beetje zoals de Man Hierboven (“En op dag 8 was Hij het rusten een beetje beu, en dacht Hij: ik maak eens een netwerkje, daar zullen ze binnen een paar miljard jaar de fun wel van inzien”), maar toch. Ik wil helemaal geen mensen op mijn blogje die op zoek zijn naar zo’n vuiligheid. Ik ben een braaf en lief meisje. Dus: shoo! Weg met jullie kinky gedachten!

Entry filed under: Uncategorized.

Een droge hoera Hey Big Spender

1 reactie Add your own

  • 1. Liesbet  |  5 maart 2008 om 18:12

    En door dit stukje te schrijven, wordt de kans nu waarschijnlijk nog groter dat wie op zoek is naar geile gynaecologen bij jou terecht komt … Jakkie, wie gaat daar nu naar op zoek?

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


