Decoratie Dummy

29 februari 2008 at 15:32 4 reacties

Je weet dat je lelijk en oubollig behang gekozen hebt als :

  • je moeder bij het behangen zegt dat ze het “wel leuk” vindt maar “niet direct iets wat jonge mensen normaal zouden kiezen”
  • je schoonmoeder zegt dat het een beetje lijkt op het behangpapier dat je schoon-grootmoeder al jaren in haar slaapkamer heeft
  • je zus én schoonbroer een kijkje komen nemen en zonder commentaar weer naar buiten wandelen, hoewel die zus normaal de vervelende gewoonte heeft tot in het oneindige te herhalen hoe leuk ze pakweg de WC-rolhouder vindt
  • een vriendin die op bezoek komt en waar je net aan hebt zitten vertellen over het stokoude mannetjes dat er vroeger woonde en dus verantwoordelijk is voor de snoepkleurtjes in de keuken, verbaasd zegt “Dus dat behangpapier hebben jullie echt zelf gekozen? Ik dacht dat dat ook nog een overblijfsel was van de vorige eigenaar.”

De ultieme test: zondag komt de schoon-grootmoeder in kwestie op inspectieronde. Als zij dol is op onze slaapkamer, weten we dat het écht tijd is om de verfpot boven te halen.

Entry filed under: Uncategorized.

The one and only (lb) Een droge hoera

4 reacties Add your own

  • 1. Miss Puntkomma  |  29 februari 2008 om 16:08

    Oei. Tja, een mens kan niet in alles goed zijn, moet je maar denken 😉

    Beantwoorden
  • 2. Andhi  |  29 februari 2008 om 16:31

    I take the blame.

    Beantwoorden
  • 3. Dick Richie  |  29 februari 2008 om 17:42

    Ik wou een welbepaald grijs in mijn woonkamer, maar omdat ik in verf- en behangwinkels binnen de minuut totaal dichtklap, heb ik vertrouwd op het advies van mijn moeder. Het grijs dat ik zocht was nergens te bespeuren, zodat één van mijn muren nu bruin is, een kleur waarvan ik nochtans gezworen had ze nooit te gebruiken.

    En het grijs dat ik zocht kom ik nu natuurlijk elke week minstens één keer tegen op een ander. En mooi dat dat is. Was het leven maar Photoshop!

    Beantwoorden
  • 4. Saskaya  |  3 maart 2008 om 10:11

    Tja binnenhuisinrichting, tis allemaal leuk en wel, als je enig idee hebt van… binnenhuisinrichting. Voor de rest van ons blijft het altijd een grote gok 😉

    Anyway, de grootmoeder is gisteren langsgeweest en was er niet warm of koud over, dus dat zullen we dan maar positief beschouwen zeker?

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

Recente reacties


